poniedziałek, 8 października 2018

DUBLIN - "Blended Learning"


Podobnie jak moje dwie koleżanki, również wzięłam udział w szkoleniu w stolicy Irlandii i mogłam zobaczyć i doświadczyć tego wszystkiego, o czym pisały w swoich relacjach. W związku z tym w moim poście wspomnę przede wszystkim o moim szkoleniu, które traktowało o tzw. "blended learning", czyli mieszanej metodzie kształcenia, łączącej tradycyjne metody nauki w systemie lekcyjnym z nauką online (e-learning), i odbyło się na przełomie lipca i sierpnia tego roku. W dzisiejszych czasach, w dobie internetu, smartfonów i tabletów, włączenie tych urządzeń do procesu nauczania jest wręcz niezbędne, nie tylko w celu ułatwienia nauki, ale i wzbudzenia zainteresowania uczniów i podniesienia ich motywacji. Podczas szkolenia poznałam wiele ciekawych programów, aplikacji, stron internetowych oraz scenariuszy lekcji, które zaczęłam już wdrażać do nauczania i z którymi na pewno zapoznam innych nauczycieli.




Ale jako że nie samym szkoleniem (i teorią) człowiek żyje, po zajęciach korzystałam z okazji poznawania Dublina nieco bliżej, "od kuchni", i kosztowałam różnych aspektów irlandzkiego życia, począwszy od sztuki, zabytków i kuchni, poprzez "smaczki" językowe, na historii i tradycyjnej muzyce irlandzkiej kończąc. Tak bowiem najlepiej poznaje się kraj, miasto, ludzi i w końcu język. Poniżej zamieszczam jeszcze jeden kolaż zdjęć i próbkę tradycyjnej muzyki irlandzkiej, za którą nigdy nie przepadałam, dopóki nie usłyszałam jej na żywo :)

Agnieszka Pieniążek-Siekierska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PROJEKT DOBIEGŁ KOŃCA... DO ZOBACZENIA GDZIEŚ W WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI :)

Podsumowanie projektu „Kreatywni nauczyciele w nowoczesnej Europie” realizowanego w latach 2017-2019 w ramach POWER. CV Liceum Og...